Veel gestelde vragen

Theefeestje is Coronaproof. Meer informatie

Bakt Theefeestje alles zelf?

Ja, wij bakken alles zelf. Van hartig tot zoet en van zoet tot hartig! De gerechten op een high tea bij Theefeestje veranderen daardoor. Wij houden het bakken graag creatief en proberen veelvuldig nieuwe gerechten uit (vooral het zoete). Op dagen dat wij minder druk zijn, bakken wij als een dolle. En dat ruik je dan ook in de winkel!

Hoe kan ik voor een workshop of high tea reserveren of een andere bestelling plaatsen?

In de webshop van Theefeestje staan alle producten die te bestellen of te boeken zijn. Klik op het gewenste product, geef het aantal personen aan, klik op de gewenste datum en het gewenste tijdstip. En check de beschikbaarheid. Als het beschikbaar is, komt het product in je winkelmandje terecht. Afrekenen gaat via je winkelmandje.

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van Theefeestje een bevestigingsemail, met daarin ook eventueel aanvullende informatie.

Ik heb eerder geboekt en hoefde niet vooruit te betalen, waarom nu wel?

Wij hebben vanaf 1 juni 2020 een nieuwe website met webshop. Hierin is een reserveringssyteem opgenomen en kun je betalen. Wij bieden betalen aan via Ideal, via creditcard en achteraf betalen. De reden voor betalen en reserveren op deze manier is dat wij onze boekingen en betalingen professioneler en duidelijker aanpakken voor alle partijen.

Kan ik ook resserveren buiten de openingstijden?

Buiten de openingstijden (van woensdag tot en met zaterdag tussen 11.00 – 17.00 uur) kun je met minimaal 10 personen boeken voor een workshop of een high tea. Dit kan niet via de webshop gereserveerd worden. Hiervoor kun je een aanvraag doen via info@theefeestje.nl.

Kan ik een workshop of een high tea annuleren?

In de leveringsvoorwaarden tref je meer informatie over annuleren van een high tea of workshop aan. Deze annuleringsvoorwaarden gelden ook wanneer je onverhoopt met minder personen komt.

Hoe kan ik een aanvraag doen voor het High Tea All In pakket?

De high tea All Inn kan niet via de webshop gereserveerd worden. Voor het all in pakket geldt dat hiervoor een aanvraag ingediend kan worden via info@theefeestje.nl Hiervoor ontvangt u eerst een offerte met daarin de kosten voor de high tea, eventuele bezorg- en afwaskosten en alle informatie over de werkwijze en de inhoud van de high tea.

Ik heb een allergie, hoe werkt dat?

Als je een dieet hebt, dan willen wij dat graag voorafgaand aan je reservering weten. Wij kunnen veel aanpassingen doen, zolang wij het maar weten. Eet je geen noten, vlees, lactose, gluten, etc., laat het ons weten. Het kan zijn dat er een meerprijs is, dat weet je altijd voorafgaand. De afrekening van de meerprijs is op de dag zelf. Het enige wat wij niet doen is eivrij bakken. Dus vegan is helaas niet mogelijk.

Kan ik een hond meenemen naar Theefeestje?

Helaas is dit niet toegestaan. Wij vinden het niet hygienisch dat er bij Theefeestje honden (en andere dieren) binnenkomen. Er wordt met eten gewerkt en het draait bij ons om eten. Ook stellen andere klanten het niet altijd op prijs als er een hond bij Theefeestje is. Dit geldt ook voor ‘jonge’ honden of een klein hondje die in een tas kan zitten. Voor een geleide hond worden uitzondering gemaakt. Wij willen dat dan wel voorafgaand weten via info@theefeestje.nl

Kan ik een baby of kleuter meenemen naar Theefeestje

Onze doelgroep bestaat uit volwassenen en kinderen vanaf 5/6 jaar. Met de baby komt vaak een kinderwagen mee en wij hebben geen ruimte om deze te plaatsen. Verder hebben wij geen verschoonkussen en kinderstoel. In de laatste plaats is een baby of kleuter snel verveelt en dat levert voor onze andere gasten niet altijd leuke taferelen op. Een uitzondering kan gemaakt worden als de locatie van Theefeestje voor een groep ‘afgehuurd’ wordt. Dan willen wij wel graag voorafgaand weten als er babys en/of kleuters meekomen.

Wij nemen kleine kinderen mee op de workshop en/ of high tea, kan dat?

Je kunt jongeren kinderen vanaf 4 jaar meenemen (los van het kinderfeestje en de ouder-kind workshop). Voor kinderen wordt voor de high tea de reguliere prijs berekend (ook als je aangeeft dat ze bijna niet eten). Voor workshops is er een aangepaste prijs. Dit kun je niet in de webshop boeken. Neem hiervoor contact op met info@theefeestje.nl

Houdt er wel rekening mee dat kinderen zich snel vervelen als volwassenen het gezellig hebben met elkaar. Wij kunnen helaas de kinderen niet entertainen en verwachten dat de kinderen wel aan tafel blijven zitten.

Wij hebben een reservering bij Theefeestje, hoe laat worden we verwacht?

Tijd is bij ons tijd. Wij hebben iedere dag een strakke planning. De tafel staat klaar op het afgesproken tijdstip. En is de tafel gereserveerd voor de tijd dat je hebt geboekt. Het is dus niet mogelijk om meer dan 10 minuten bij ons te vroeg te komen (ook bij babyshowers). Als je later komt, dan het afgesproken starttijdstip, dan geldt het gereserveerde eindtijdstip. Heb je onverhoopt een probleem onderweg, waardoor je vertraagd bent, laat het ons dan voorafgaand weten. Heb je een groep die afzonderlijk van elkaar bij Theefeestje komt, dan graag verzamelen op een andere plek, voordat je bij ons hebt gereserveerd.

Wij willen graag versieren bij Theefeestje, is dat mogelijk?

Onze locatie is leuk genoeg en versieren is dus echt niet nodig. Wil je wel versieren, dan is dit alleen toegestaan in de vorm van een ballon of slinger aan een stoel. Dit dient dan wel zelf opgeruimd te worden. Confetti en ander decoratiemateriaal staan wij helaas niet toe. Als dit toch – ongezien – gebeurt, brengen wij hiervoor 50 euro schoonmaakkosten in rekening.

Wij willen graag een glaasje alcohol bij Theefeeestje drinken.

Theefeestje heeft geen alcoholvergunning – en dat houden we graag zo. Alcohol is dus niet toegestaan, ook niet als je het zelf meeneemt.

Kan ik mensen meenemen, die niet mee eten?

Ook al eet iemand niet mee, dan rekenen wij deze persoon wel als een – volbetalende kant. Dit geldt ook voor de workshops.

Hoe lang duurt de workshop?

Bij iedere workshop staat de maximale tijdsduur vermeld. Dit is de tijd vanaf het ontvangst tot aan het vertrek. Dit geldt ook voor dagen dat er minder gasten kunnen zijn.

Hoe lang duurt een High tea?

Een high tea bij Theefeestje duurt maximaal twee uur. Dit is de tijd vanaf het ontvangst tot aan het vertrek. Dit geldt ook voor dagen dat er minder gasten kunnen zijn. Wel kun je tijd bijkopen. Voor 2,50 euro per persoon kun je een half uur langer over de high tea doen. Extra tijd is niet in de webshop bij te boeken. Wil je langer blijven, dan willen wij dat wel voorafgaand weten. Dit kan dan afgerekend worden in de winkel op de dag zelf.

Ik heb een cadeaubon van Theefeestje, hoe werkt dat?

Vanaf 1 juni 2020 werkt Theefeestje uitsluitend met digitale cadeaubonnen met een unieke code. Een cadeaubon is 1 jaar geldig en niet inwisselbaar voor contanten. Bij een reservering in de webshop kun je deze unieke code invullen en wordt de waarde in mindering gebracht op de totaalprijs in je winkelmandje. Ben je nog in het bezit van een papieren cadeaubon van Theefeestje, dan kun je een email sturen om te reserveren en de cadeaubon gebruiken.

Mijn cadeaubon is niet meer geldig, kan ik deze alsnog gebruiken?

Een cadeaubon die niet meer geldig is, is helaas niet meer te gebruiken.

Geeft Theefeestje groepskorting?

Wij geven helaas geen groepskorting onder de 25 personen bij een workshop. Eventuele korting is afhankelijk van de soort workshop. Voor meer info kunt u een mailtje sturen naar info@theefeestje.nl

Bij een high tea geven wij sowieso geen groepskorting.

Wij vieren ons kinderfeestje bij jullie, hoe werkt dit?

Leuk dat jullie je kinderfeestje bij Theefeestje komt vieren! De tijden en de inhoud van de kinderfeestje kun je hier bekijken. De cadeautjes kun je thuis uitpakken. Als je dat wel bij Theefeestje doet, dan is dat binnen de tijd van het kinderfeestje. Wanneer je individueel kinderen voor het feestje laat brengen en/of ophalen bij Theefeestje, dan is dat buiten bij Theefeestje. Dit om gezellige schoolplein taferelen te voorkomen bij ons binnen.

Voor de rust van alle partijen mogen de ouders tijdens het kinderfeestje bijvoorbeeld even de stad in. Wij werken met mensen die veel ervaring hebben met kinderen en kinderfeestjes. Wij noteren altijd een telefoonnummer, waardoor we jullie kunnen bereiken bij noodgevallen. Verder maken wij foto’s tijdens het kinderfeestje, die wij de ouders toesturen. Ouders worden terugverwacht een kwartier voor het einde van het feestje.

Moet ik reserveren voor een workshop of een high tea?

Ja het is noodzakelijk om te reserveren voor een workshop en een high tea. Er gaat natuurlijk een heel aantal voorbereiding vooraf de workshop, zoals bakken, tafelindeling, etc.

Kan ik een optie plaatsen voor een workshop of high tea?

Wij paatsen helaas geen opties. In onze webshop kun je de beschikbaarheid zien en daar kun je een reservering op plaatsen. Na reservering ontvang je altijd een bevestiging van Theefeestje. Heb je een grotere groep >20 personen of wil je boeken buiten de openingstijden, dan kun je contact opnemen via info@theefeestje.nl

Ik ben minder valide, is de locatie van Theefeestje hiervoor geschikt?

Wij hebben meerdere verdiepingen, het is dus noodzakeijk dat wij voorafgaand weten als je minder valide bent (rolstoel, rollator, etc.). Dan houden wij het voor je gelijkvloers. Wij hebben een redelijk groot toilet, maar geen invalidentoilet.

Verder hebben wij bij de ingang twee drempels achter elkaar. Binnenkomen met een gewone rolstoel gaat goed. Met een grote elektrische rolstoel kan dat problemen opleveren. Neem hierover gerust contact met ons op.

Waar kunnen wij de auto parkeren?

De locatie van Theefeestje is in de binnenstad van Amersfoort. Wij beschikken helaas niet over een eigen parkeerterrein. Bij afhalen van een high tea of andere lekkernijen is tegenover ons pand een laad- en losplek .

Parkeren kan in twee parkeergarages die op korte loopafstand van Theefeestje zijn.

Zie de informatie over onze bereikbaarheid.